alltid en orkan i hälarna

Hade i avsikt att göra något kulinariskt utav lax till lunch men frysen gapade tomt på det rosa fiskköttet. Kan alltid förlita mig på att det finns lax i hemmet, tydligen kan man inte hysa tillit till det numera och jag genomgick en smärre identitetskris. Fick ta till en reservplan och rotade fram en falukorv som låg förlorad långt bak i frysen. Det fina med denna korvbit är att det är gedigna grejer från slaktaren, här snackar vi om ren korv utan en massa krussiduller.

Vågade mig på nya betesmarker framåt kvällen och lät svetten rinna av mig på ett nytt pass. Kände mig otroligt malplacerad bland alla inbitna veteraner men gömde mig långt bak i salen. Muskelgrupperna fick sig en genomkörare och priset får jag antagligen betala imorgon. Men nu ska jag slå sällskap med det intorkade svettet och avlägga ett besök hos duschen. Efteråt ska jag åla ner mig i sängen tillsammans med den andre mannen i mitt liv, han är en äkta man med en riklig behåring på sin bringa trots sin ringa ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0