5e september

Startade upp dagen med att vara produktiv, tvättade, sorterade, promenerade och planerade. Allt avstannade när jag fastnade med en bok i solen, blir som fastnaglad tills jag kommer på att jag måste spara sidor till kvällen, den sedvanliga kvällsläsningen som skänker rutin.
 
Vill snöra på mig löparskorna och löpa fritt i naturen eftersom vädret bjuder på solklart höstväder. Får nöja mig med promenader i sällskap med en näsa som rinner och en hals som hostar slemklumpar. Har gett kroppen till på fredag att krya på sig, sen får det vara nog med självömkan och förkylning. 3 år och 9 månader, 45 månader, igår var det tiden som gått sedan jag fick dela mitt hjärta och vara en del av någons hjärta. Om några månader har vi fyra år, fyra hela år och jag minns forfarande första gången vi fumlande flätade ihop våra fingrar.
 
Men nu ska jag återuppta det produktiva som falnade tidigare, men först ska jag tvätta mina händer. Snöt mig precis i handen och upptäckte att det inte fanns något pälsdjur att gnida av sig på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0