fortsättningen av veckan

Är inte den som är den, men morgonduschar är inte min kopp av te. Anser mig själv vara mer av en kvällsduschare, skållar kroppen, virar in håret och gräver ner mig i sängen. Tog en löprunda i motvind på morgonen och jobbar framåt dagen, var därför tvungen att besöka duschen däremellan och kände mig olustig efteråt. När tar man på sig kläder efteråt? Vad tar man på sig för kläder? När torkar egentligen håret? Grubblade över det och borstade tänderna.
 
Igår var det dubbla arbetspass som gällde, cyklade hem svirade om och sen bar det av till nästa jobb. Arbetar till åtta ikväll igen och bävar inför storhandlare och folk som bunkrar upp för fredagsmys. Storhandlarna för att de skapar oreda med sina berg av varor och fredagsmysarna för att jag avundas dem. Vill också inköpa proviant, gå hem i höstmörkret och gömma mig under en filt och titta på film tills man somnar tillsammans. Helvete vad jag saknar vardagen och helvete vilken miserabel blogg detta är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0