you've got a heart as loud as lions

Igår sprang jag en mil i löpspåret med morgonsolen i ryggen och musik i öronen. Ska åter ägna tid åt träning senare idag, har  hittat tillbaka till flytet som fanns innan förkylningen lamslog mig. När det drog ihop sig till stormväder ute igårkväll drog jag igång chokladbollsbak. Har inte rullat kalasbollar sedan jag gick i 7:an, kändes både lågstadiedisco och barnkalas. Bror och jag konsumerade dem medan vi titttade på en norsk ungdomsfilm som var så obekväm att jag rodnade i soffan.
 
Är energifattig och gått på sparlåga mest hela tiden denna vecka. Går ut och går och andas höstluft, försöker hitta energin och mig själv. Vill bara gå ide och antar att det närmar sig kvinnoperioden denna månad. Denna vecka har annars varit så självrannsakande att den blev närmast narcisstisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0